čtvrtek 24. března 2016

Výživná čistící emulze


Dnes bych Vám ráda představila čistící emulzi, kterou jsem si po asi dvou týdnech testování velmi oblíbila. A jak jsem minule nebyla spokojená s nešetrným odmašťováním a čištěním tonikem Blue Day, tak teď budu o to více zase chválit. 

Tuto emulzi jsem se rozhodla zrecenzovat z toho důvodu, že na spoustě blozích se od značky Dulcia Natural v převážné většině objevují hlavně krémy, mastičky a na ostatní produkty od této slovenské značky se trochu zapomíná, což je velká škoda. Značka na mě totiž působí příjemným dojmem a to i z důvodu pěkně provedených stránek, kde najdete jak dobře zpracované texty, tak krásné fotky, velký výběr jejich produktů i zajímavé informace. 

Z technického hlediska je emulze směs dvou kapalin, které se samovolně vzájemně nemísí. Aby se smísily, je zapotřebí ještě emulgátor. To je látka, která má hydrofilní a hydrofobní část a tak může spojit tyto dvě kapaliny, tedy olej a vodu. Dále také zabraňuje pozdějšímu opětovnému oddělení jednotlivých fází.
Koho by někoho z chemického hlediska zajímalo více, pěkný článek o emulzích nalezne tady.  :)

A teď už dost teorie a honem k samotnému produktu. Velkou výhodou je, že emulzi můžete sehnat ve dvou velikostech, takže je zde možnost si nejdříve vyzkoušet, jestli Vám vyhovuje, nebo ne. Konzistence je dost podobná mléku a proto je u většího balení pumpička velmi praktická věc. Musíte ovšem dát pozor, aby Vám při prvních pokusech emulze tampónek nepřešplíchla, protože to chce trochu cviku. Vůně je opravdu jemňounká. Žádnou přidanou parfemaci určitě nečekejte, vše obstarává jen a pouze růžová voda v produktu obsažená. Mě osobně možná trochu voní jako čerstvý hrášek, i když ostatním, kterým jsem dávala přičichnout, můj názor nesdíleli :D A co se týká snad nejdůležitějšího kritéria-účinku, tak já si rozhodně stěžovat nemůžu. Ba naopak! Emulze krásně dočišťuje pleť a nechává ji hezky vláčnou a hydratovanou. Snáším ji dokonce i já a to se mi při sebemenším nakrémování ucpou a zanítí póry a akné je na světe. Pro sušší pleť by možná byla vhodnější ještě nějaká další hydratace, ale já jsem za sebe nanejvýš spokojená.

Složení: Rosa Damascena Flower Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Ricinus Communis Seed Oil, Tocopheryl Acetate

Růžová voda-vyrovnává pH pokožky, zpevňuje pleť a dodává jí hydrataci, má protizánětlivé u sklidňující účinky
Ricinový olej-zvláčňuje pokožku, hodí se jak na pleť, tak i na vlasy
Vitamin E-působí jako antioxidant a přírodní konzervant pro olejové složky produktů, na pokožku má hojivé účinky
Caprylic/Capric Triglyceride

Emulzi mi k recenzování poskytla Míša z Krásná každý den, které tímto moc děkuji.



Taky Vám je vždy skoro líto krásné balíčky od Míši rozbalit? :)

25 komentářů:

  1. Tyjo, já pořád vidím všude tolik recenzí na Dulciu... Až se mi začíná protivit :D Já když vidím někde něco moc často, tak mě to pak začne trochu otravovat a na Dulciu narážím teď opravdu snad všude :D Jinak to ale vypadá hezky :). A pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já právě taky, proto jsem zvolila aspoň tu emulzi, protože mi připadá že v poslední době vidím všude krémy od Dulcie a sprchové peelingy nebo másla od Soaphorie :D Takže od Soaphorie bude potom recenze na kondicionér, ten jsem zatím nikde neviděla :D Ani tady tu emulzi vlastně.
      A děkují :)

      Vymazat
    2. Jojo, Soaphoria a Dulcia vládnou blogosféře v těchto týdnech :D. Recenzi si pak ale přečtu ráda, už jen proto, že to bude něco jiného než máslo :D. Jinak jsem právě zveřejnila slibovaný článek o kokosovém oleji, který je zde http://fellien.blogspot.cz/2016/03/kokosovy-olej-myty-fakta.html

      Vymazat
    3. Jupí jé! Už jdu na něj :)

      Vymazat
  2. Teda, zní to přímo královsky! Musím uznat, že jsem o ní nikdy neslyšela, ale úplně jsi mě na ni navnadila, hlavně na to, že v ní je růžová voda, tu já moc ráda. Ale teda nechápu, jak ti to může vonět jako hrášek, to je mi teda fakt záhada :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji mám právě taky moc ráda, přimíchávám si ji snad všude od krémů po pleťové masky :) No, s tím hráškem mě to taky zaráží :D Třeba je to směs té růžové vody a ricinového oleje a je z toho prostě hrášek :D

      Vymazat
  3. Doteraz som o nej nepočula, ale vyzerá dobre a aj zloženie je zaujímavé.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že jsem Ti ukázala něco nového :) Složení je opravdu dobré a hlavně jednoduché, žádný sáhodlouhý seznam :)

      Vymazat
  4. To jsou krásné jarní fotky :) O téhle emulzi jsem nikdy neslyšela, ani o značce, ale vypadá moc zajímavě! :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Konečně něco taky začíná kvést. Všude ve městech už kvetou zlaté deště a u nás ještě nic, tak aspoň ty sněženky :)

      Vymazat
  5. O tejto emulzii som nepočula, ale vyzerá zaujímavo ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Jupí! Snad se Ti bude líbit tak, jako mě! Určitě mi pak dej vědět, co na ni říkáš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek, emulze vypadá dobře, asi se po ní podívám, protože mě to zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to dobře, ale ještě jsem o značce neslyšela.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, mají spoustu zajímavých věcí, určitě se u mě na blogu ještě objeví :)

      Vymazat
  9. Krásné fotky. :) O čistící emulzi čtu prvně, teď do žádný investovat nemíním, ale díky za tip do budoucna. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi pekný článok :) Vždy dávaš také netradičné a pekné fotky :) Super

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s 2ma GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu!! Focení si vždycky dost užívám a snažím se, aby výsledek vypadal aspoň trochu k světu :)

      Vymazat